Tema: Re: 1 auksto su mansarda ar 2 aukstu namas ?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-07-09 07:56:31
> Teisingas poziuris, tik patarciau is anksto numatyti tokius dalykus kaip:
> sildymas (kai yra atviros erdves siluma nueina i 2a ir apacioj salta);
> 1a name niekada nebus balkono;

Nesutinku. Ar terasa tai ne tas pat kas balkonas? Virs miegamuju pas mane sutapdintas stogas. Uzlipimas ant stogo terasos gali buti is virtuves, lauko terasos, lauko iejimo... Naudotinas tik vasara.

> 1a name bus problema su kamino auksciu, kuris norint kad butu gera trauka,
> turi buti aukstesnis nei 5,5 metro;

Svetaine pas mane su slaitiniu stogu. Aukstis 3,2(siena) + 1,5(kraigas). Stogo dar neturiu tai nuolydis gali buti dar didesnis.