Tema: Re: koks saldytuvas?
Autorius: Bezabrazija
Data: 2009-07-09 00:08:36
Del vadymo.
Beje noriu paklaust tokio technisko dalyko. Saldytuvo valdymas buna
elektroninis ir elektro-mechaninis. Snaiges, berods visose, isimtinai tik
elektro-mechanines reles su tokia ilga uodega prirista prie saldancio
vamzdelio. Zinau, keiciau, yra ka veikti norint pakeisti. Suveikineja tyliau
bet vistiek garsiai.
Ar tas elektroninis valdymas yra blogis ??? Snaiges serviso meistrai
"didziuojasi" kad snaiges eina su elektromechaninemis termo-relemis. Sako
elektonines genda. Nezinau, visas likes pasaulis ten deda elektronines. Kaip
yra is tikro. Suradau kas gali man parduoti elektronini valdyma nuo Bosh'o
uz 120LT, deciau i Snaige. 2 ar 3 jutiklius nepatingesiu susidet. Esu
smarkiai pasishoves sutvarkyt iki galo ta snaige. Pas mane 20 metu senumo
117-2 modelis. Kazkaip nekyla ranka ismesti ~2000 LT uz Liberi kol senas
saldytuvas nesugedo.
Dar buvo mintis nusipirkti 300 LT kainuojanti mazo galingumo daznio keitikli
kompresoriui bet kol kas susilaikysiu. Su juo tikiuosi pasiekciau, kad
saldytuvo variklis visai neissijungtu, o suktusi leciau.