Tema: Re: koks saldytuvas?
Autorius: Matumba
Data: 2009-07-08 12:17:37
Subjektyviai pakeitus Snaige i pati papraschiausia Liebherr su biofreshu
shaldytuvas dirba ZHYMIAI tyliau. Snaige burzgia, o Liebherris nu kaip
chia pasakius shiek tiek oshia galbut.
Kitas momentas -- uzh biofresha papildomai moketi tikrai verta. Visokie
nofrostai ir leduku gaminimas man px, bet biofreshas tikrai teisingas
daiktas.