Tema: Re: koks saldytuvas?
Autorius: jolas
Data: 2009-07-08 14:59:59
As Snaiges tylumu nasiskundziu, negirdziu diena, o siaip virtuvej nemiegu.
Va gumos tai problema-jei neteko matyt varvekiliais aplipusio tik vakar
isvalyto saldiklio, tai pasirinkimo kriterijai kiti, mane jau uzkniso sitos
vaikiskos ligos, patikek, geriau moket brangiau, bet pamirst apie gumas
(rankenos net neperku, atidarinejam uz duru kampo isitvere).