Tema: Re: nuoteku rezervuaras sodyboje
Autorius: 2ju
Data: 2009-07-02 12:52:29
savaitgali prijungem nauja kanalizacija prie miesto. visur ties
vamzdzio/ gofros, vamzdzio/ sulinio sujungimais dejosi gan storos
gumines tarpines, t.y. vamzdis rudas lauko, iskertama gofroj/ suliny
atitinkamo diametro skyle, dedama tarpine ir kisamas vamzdis. del
sandarumo visas siules kazkokia santechnine pasta tepliojo.