Tema: Re: nuoteku rezervuaras sodyboje
Autorius: Vytas \(S\)
Data: 2009-07-02 12:12:47
Va butent, kad jokios mastikos ir smalos nepadeda. Ta backa matyt juda kazkiek, vasara / ziema skirtingai, ir atsiranda plysiai. Po pirmos ziemos radau pilna vandens. Atkasinejau, dejau tokia kaip smala su popieriumi is apacios (popieriu nuklijuoji, ir lipnia puse klijuoji ant sujungimo) paskui viska sukau santechnine izoliacija, paskui visa sujungima tepiau hidroizoliacija. Atrode taip gerai, kad geriau nebuna. Per vasara ir rudeni nesisunke, po ziemos atvaziavau - vel pilna vandens. Reikia kazkokio sprendimo, kad prie backos prisivirintu kazkokia metaline mova, kuri butu pradzioj butu metaline, o baigtusi plastmase, i kuria ir isimautu vamzdis. Tada tikiu, kad gali buti sandaru. Bet tokio daikto nemaciau niekur.

Gal kitur ir laikytu, o pas mane vanduo aukstai, molis iki 3 m gylio, nesusigeria i grunta.