Tema: Re: nuoteku rezervuaras sodyboje
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-07-02 09:50:08
Kranus apacioje ismeti ir 10 cm skersmens vamzdziu sujungi sandariai
tarpusavyje. Deti geriausia visus i viena lygi ir padaryti taip kad
issiurbti galetum viena is ju, o kitiems padaryti, kad galetu "kvepuoti" is
virsaus. Arba sujungti 5 cm vamzdziu tarpusavyje ir virsuje padarant
"kvepavima" vienam is ju.
Bet siulau pasidairyti kokiu rezervuaru skelbimuose, ar po kaimus
paklausinet, po kolukiu ardymu kaimieciai visko turi namo prisitempe.