Tema: Re: rusys slapioje dirvoje
Autorius: Ruta
Data: 2009-06-25 08:03:19
Su uzpildymu i kiaurymes labai gera tecnologija, yra Lietuvoj ne viena. Ir
as kazkada domejausi, bet pagailo kapeiku. Pas mana ciurleno.Jamiau vienam
kambariui ceresit cr65, kitiems dar pigesni kreisel dichtungshlamme, kana
bus 13lt kvadratui. Betonas isplaunamas su auksto spaudimo srove, tepama iki
3-5mm storio ant dregno pavirsiaus per tris-keturis kart. Rezultatas bus tas
pats, o kaina pats gali palygint. Jeigu yra bent maziausia galimybe, reiktu
pasidaryt suliniuka issiurbimui, nezinia kaip tas pamatas elgsis ateityje,
cemantine plastifikuota dvieju komponentu hidroizoliacija labai brangi. Ir
pas mane katiline, skalbykla, malkos, dar 40m2 sportosale. Sienos ant tos
hidroizoliacijos klijuotos m25 3cm polistirolu, etc...
R.

"ND" <n@d.lt> wrote in message news:h1srii$u0f$1@trimpas.omnitel.net...
> Name, kuri statausi, jau buvo irengtas rusys po visu namu. Gruntiniai
> vandenys labai auksti, iskart po grindimis. Kol nedariu nieko, kiekviena
> pavasari rusi rasdavau 10-15 cm vandens.
> Su drenazu sudetinga. Isprendziau si klausima taip: is isores atsikasiau
> pamata ir izoliavau bitumine mastika kiek galima giliau, bet cia jerunda,
ne visai jerunda, kazkiek padeda