Tema: Re: rusys slapioje dirvoje
Autorius: ND
Data: 2009-06-24 12:27:47
Name, kuri statausi, jau buvo irengtas rusys po visu namu. Gruntiniai
vandenys labai auksti, iskart po grindimis. Kol nedariu nieko, kiekviena
pavasari rusi rasdavau 10-15 cm vandens.
Su drenazu sudetinga. Isprendziau si klausima taip: is isores atsikasiau
pamata ir izoliavau bitumine mastika kiek galima giliau, bet cia jerunda,
pagrindine hidroizoliacija buvo atlikta is vidaus, kruopsciai keliais
kartais pereinant kiekviena kampa/siule, be to kaikuriose sienose padariau
greztine hidroizoliacija.
Naudotos medziagos:
http://www.ima.lt/lt/Hidroizoliacijos?pid=196
http://www.ima.lt/lt/Hidroizoliacijos?pid=200
Dalykai nepigus. Du sezonus dregmes viduje nei laso. Rusy bus katiline,
skalbykla, sandelys.