Tema: Re: rusys slapioje dirvoje
Autorius: Zemes gumbas
Data: 2009-06-23 23:31:08
Gyvenu tokioje vietoveje kur vandenys auksti,tai kolkas per 10 metu nei man
nei kaimynams napavyko rasti kito sprendimo kaip tik rusyje daryti sulinuka
ir jame automatini (pludini)siurbliuka.Teisybe,kai pirkau rusys jau buvo,gal
pagal naujausias nano technologijas kas nors naujo. Dar vienas kaimynas visa
tai matydamas neatsisake minties tureti patalpas po namu,tai tam reikalui is
kazkur atsiveze nerealaus dydzio cisterna ir ant jos statys nama.Kuo tai
pasibaigs dar nezinau,bet gal tai vienas is sprendimu,kol neprarudys.