Tema: Re: Dušo kabina ir kalkės
Autorius: Bzik
Data: 2021-04-02 05:36:31
Praktika rodo, kad minutė nubraukėju per stiklus ir sieną pasinaudojus
dušu gerokai supaprastina gyvenimą. Kadangi esu tas, kuriam tenka žaisti
su chemijomis ir tą pačią kabiną valyti, renkuosi tai, kas juntamai
mažina periodinį darbą. Jei turėtume namų valytoją, gal būtų kitaip.
Kadaise bandytos parodė, kad išleidi pinigus, bet rezultatas ne kažką.