Tema: Re: Dušo kabina ir kalkės
Autorius: Nioka
Data: 2021-04-01 18:34:33
Čia darosi panašu į psichologinį mastymo ribotumą: kadaise žmonėms buvo
nesuprantama, kad žemė apvali, ir visi buvo tvirtai įsitikinę, kad saulė
sukasi aplink žemę; o kad žmogus skraidys, - tai iš vis nesamonė :)
 Dabar, kai kurie negali įsivaizduot, kad gali būt tokia danga, nuo kurios
nubyra kalkių apnašos...