Tema: Re: Dušo kabina ir kalkės
Autorius: Sail
Data: 2021-04-01 14:33:32
Aš suprandu kad neskamba gerai, bet kai įpranti tai netrukdo.

Pripratus tai padaryti, nenuvalyti pasidaro kaip pašikus tuliko nenuleisti.

Nu ir kaip protingas žmogus supranti juk, kad nėra jokių stebuklingų
priemonių, kad neapkalkėtų. Yra tik profesionalūs valikliai (viešbučiai
naudoja), su kuriais nuvalysi greičiau ir geriau, užsidėjęs gumines
pirštines.

Bet nusausinti skuduru tą vandenį paprasčiau...