Tema: Re: Kavos automato pupelių atliekų utilizavimas
Autorius: android
Data: 2021-02-08 13:12:13
kai yra kazko trukumas - pasikeicia vertinimo kriterijai, skonis ne isimtis.
Deficite laisvai prieinama kava buvo gal tik mieziu, jau nepamenu. Tai jei organizmas ilgai nejaucia
to kvapo ir aromato, gavus - jis atrodo kazkuo neiprastas, stiprus, isirezia i psichika.
Kazkokia panasi fiske lyg yra su ta indiska tirpia, kurios tsrs uzpirkdavo ir buvo galima gauti.
Tada jos skonis atrode visai kitoks, geras, o dabar - sudas, nors dabar butent to pacio produkto yra
laisvai pilna.