Tema: Re: Kavos automato pupelių atliekų utilizavimas
Autorius: G.K.
Data: 2021-02-04 13:49:54
Prieš pora metų reikėjo iškraustyti namus, tai teko atsisveikinti su
paskutiniu talonų laikų reliktu - degtine. Prieš atsisveikindamas buvau
nusinešęs į kažkokį baliuką, tai visiems buvo labai smalsu paragauti "tų
laikų" degtinės ir prisiminti jaunystę. Niekas iš ragavusių netvirtino
jog va čia tai buvo degtinė, o dabar šūdas. Bet paragauti ir prisiminti
jaunystę buvo visai fun.