Tema: Re: Peilių restauravimas
Autorius: Lapinas
Data: 2021-01-17 12:27:20
"Teisybes Dele" <aaabbbkodas@gmail.com> wrote in message
news:ru141v$vau$1@news.omnitel.net...

> neatsakei kas tas nulis.
> tuo labiau kad itariu kad nulio net ir nera gamtoje. Gal turi linka i P0
> shlifavimo popieriu? Arba nulio mikronų dydzio abrazyva?

OK. Prirėmei mane prie sienos. Gerai, nusileidžiu, ne nuo nulio, o nuo 40,
80, (pasirink pats).
Tai kažką keičia? Aš - ne profesionalas, akmenų žymėjimo nežinau, tik
škūrkės. Man maks smulkumas 1200 - pakankamai informatyvu suprasti, kad
deimantu nepavyks gauti abrazyvo švelnesnio nei 1200 (3000 pvz).

Pakankamai gerai išsivarčiau?