Tema: Re: Peilių restauravimas
Autorius: Kesha
Data: 2021-01-11 12:30:02
tranzoo used his keyboard to write :
> pjuklo asmynys pasdaro del to, kad nerudijantis plienas trupa. nenaudojant
> jegos braukomi galastuvai paprastam mirtingajam yra geriausias sprendimas. ir
> pigiausias. sekantis etapas kazkas is situ:
> https://lansky.com/ceramic-and-steel-sharpeners/

o va čia, kiek matau, yra ir teisingų galastuvų, tai tie kur su
strypais, nes su jais teisingai galandama, o visi tie braukalai, tai
ašmenų drožėjai.
nes peilio ašmenys turi būti galandami link arba nuo ašmenų, o ne
išilgai.

> musatas gerai veikia tik su plastisku plienu. nerzaveikei jis kaip aspirinas
> nabasnikui.

nereikia naudoti musatų iš rinkinio, kur 10 peilių ir musatas ir viskas
už 20 eur...
paprasčiausias ir gan nebrangus ir tikrai geras musatas, tai
keramikinis iš ikejos.
apie "plastikinius" peilius išvis nešneku, jie man net ne peiliai,
šiaip žaisliukai :)
o su normaliu musatu, kuo puikiausiai pasitaiso ir net japoniškų peilių
ašmenys, o ten kietumas ir link 67 būna...
ir dar karta kartoju, mustas, ne peilio galandinimui skirtas.