Tema: Re: Peilių restauravimas
Autorius: Flycat
Data: 2021-01-15 09:07:57
Kad jau apie galąstuvus, tai toks durnokas klausimas. Kuris strypelinis
galąstuvas geriau - Spyderco ar Lansky? Nesu tokio tipo galąstuvo
naudojęs, norisi išbandyti.

https://www.peiliai.lt/Galastuvai/Galastuvas-SPYDERCO-TRIANGLE-SHARPMAKER.html

http://medeina.net/galastuvai/245-galandimo-komplektas-lansky-galastuvas-lansky-tb2d2c.html

Peilius galandu rankomis, bet su tais žaisliukais gal kiek greičiau ir
paprasčiau būtų, nei rankomis per deimantinį „akmenį“ brūžinant?