Tema: Re: del EE tiekejo
Autorius: ravikas
Data: 2020-12-04 10:31:31
On 2020-12-04 09:20, spam wrote:
> kai pradėjau domėtis kurį pasirinkti, tai į excelį susirašiau savo kWh
> ir visų tiekėjų kainas. Man nebuvo painu.

bandžiau ir aš bet spjoviau, mane domino neterminuoti planai ir dar
dviejų laiko zonų., pavyzdžiui enefitas pateikia kainos vidurkį už
paskutinius 9 mėnesius, nes matyt gaunasi mažiausi skaičiai tokiu būdu,
tuo tarpu ignitis pateikia neaišku už kokį laikotarpį, kaip tu juos ten
gali palyginti? Paprasčiausia bent jau kol kas atrodo nesiblaškyti, dėl
poros eurų nenubiednėsi, o kai pasidarys aiškiau bus galima ir
pasikeisti. Juolab kad neaišku kaip ten 'customerių suportas' pas kitus,
gal ten šleiva kreiva savitarna.