Tema: Re: del EE tiekejo
Autorius: zauras
Data: 2020-12-03 18:11:08
Pasiskaičiavęs ir aš prieš porą dienų norėjau su Enefit sutartį pasirašyti.

Pradėjau pildyti sutarčiai duomenis, pati sutartis suformuojama
priešpaskutiniame etape ekrane, atsisiųsti nėra galimybės. Ir joje,
šalia plano pavadinimo atsiranda dvi žvaigždutės**, o žemiau prie jų
parašyta. "Tuo atveju, jei elektros energijos apskaita objekte yra
vykdoma viena ar dvejomis laiko zonomis, tokiems objektams bus taikomas
vienos laiko zonos tarifas". T.y. jie savo websaite nuo pat pradžių
pateikdami pasiūlymą rašo dvi - dienos ir nakties - kainas, išklotinėje,
kurioje atvaizduojama iš ko susideda kaina, taip pat pateikia dienos ir
nakties persiuntimo tarifus, tačiau sutartyje bando prakišti vienos
zonos persiuntimo tarifą, o skirtumą pasiimti sau.

Nusprendžiau jiems paskambinti. Konsultantė iki paskutinio momento man
tvirtino, kad viskas yra taip, kaip parašyta pasiūlyme, kol negavo
klausimo apie įrašą sutartyje prie žvaigždučių. Tada prasidėjo mykimas,
kad čia ne vienos laiko zonos tarifas, o išvestas vidurkis, o galiausiai
pareiškė, kad ji negali į šį klausimą atsakyti, ir man perskambins kitas
asmuo su paaiškinimu. Spėkit, ar perskambino.

Perskaičiavus metines sąnaudas su vienos zonos tarifu iš pigiausių jie
tapo brangiausiais.