Tema: Re: džiovyklės triukšmas
Autorius: neratoblogo
Data: 2020-12-03 11:39:17
O aš Candy niekam nerekomenduočiau.

Turėjau paplonintą Candy. Ant to jie ir lošia, gamina nevisai
standartinių gabaritų daiktus, tinkamus mažoms erdvėms.
Du kartus per 3 metus sugedo. Pirmą kartą dar garantinis buvo. Antrą
kartą nebetaisiau, nes sugedo ta pati valdymo plokštė, kaip ir pirmą
kartą. IMHO 3 metai, nors ir intensyvaus naudojimo (2 vaikai) - per
trumpas tokio daikto galiojimo laikas.

1. Fail by design - valdymo smegenys buvo įtaisyti pačioje skalbyklės
apačioje ir visiškai niekaip neapsaugoti nuo drėgmės.

2. Fail by design - jungtys skalbyklės viduje kažkokios nesandarios.
Pvz, užputojus skalbiniams putos išsiverždavo skalbimo mašinos viduje ir
krisdavo ant valdymo bloko ir grindų.
Nežinau, kodėl kitose skalbimo mašinose niekada taip nenutikdavo ir
dabar su turima AEG per paskutinius 5 metus nenutiko, bet Candy turėjo
polinkį perputoti skalbiant pvz, sintetines striukes. Visada naudojam
skystą skalbiklį ir niekada neperdozuojam, netgi atvirkščiai - pilam
gerokai mažiau nei reikėtų pagal instrukciją.