Tema: Re: pakraunamas siurblys-sluota
Autorius: sofabuilder
Data: 2020-11-23 14:31:12
tai vat is kur zinot, ka ten kuris gamintojas i vidu idejo. ypac kai
dabar viskas "kiniska". kazkada paruko senas laptopas panosej. tai
nebuvo linksma visai. poto dar viska valyt po miltelinio gesintuvo. ir
tai dar gerai baigesi, nes salia buvau. o jeigu taip paliktas butu
krautis, tai gaisrines tikrai butu reikeje.