Tema: Re: pakraunamas siurblys-sluota
Autorius: sofabuilder
Data: 2020-11-23 13:54:22
nu ne, tiek moket tikrai nera noro. gal ir variantas butu pabandyt kazka
nebrangaus ir ali, ypac jeigu siurbimo laika galima padidinti su
keiciamais akumais, jeigu jie uz normalia kaina. nes to mano ziureto
Truvox akumas kainuoja kaip puse siurblio (300 eur) ir dar niekur nera
pirkt...
jeigu neuztektu pigaus siurbimo galios, tai kazka papildomai brangesnio
dasipirkciau. minejo kazkas ilife h70, bet ju nera pirkt. rusiskam video
kazka minejo apie H90, gal planuoja isleisti greit nauja modeli?