Tema: Re: pakraunamas siurblys-sluota
Autorius: mrlz777
Data: 2020-11-23 12:56:37
Nu kadangi dysonas, tai speju kaina nuo kokiu 300-400 ir i virsu :)
Bet jei autorius iesko tokio daikto, tai pagal jo reikalavimus suprantu
ir 1000eur nusiteike moketi :)

Pagrinde kiek suprantu pirko nes mazas vaikas namie, tai kas diena
prasieit prasisiurbti daug patogiau/greiciau su tokiu, nei tampytis
laidini siurbli :)