Tema: Re: Q: viniakalė
Autorius: Teisybes Dele
Data: 2020-09-24 16:32:05
On 9/24/2020 10:22 AM, Bzik wrote:
> Ar kas naudojat?
> Prisižiūrėjau video ir užsimaniau, bet protas sako, kad jei normaliai
> viskam, reiktų 2-3 daiktų ir tokie pinigai jau kvailystė.
> Tarkim šiam momentui tiktų ilgų kabių kalimo įrankis.
> Pagal kitus pasvarstymus logiškiausias viduriukas 16GA viniakalė, nes
> 18GA vinukų pritaikymas manoj buity retesnis.
> Pagal planus sodyboj suręsti dar vieną karkasinį statinį, geriausia būtų
> dar galingesnis, bet jo kaina jau nebeadekvati poreikiui ir vinių kaina
> kosminė.
> Aišku logiškiausia nepirkt nieko :)

guli pas mane nenaudojamos pneumatines viniakales:
90 mm viniu viniakale - labai pasiteisino karkasui, ypac kalant vienam;
kazkokiu mazu vinuku viniakale - plonoms dailylentems ok;
mazu kabiu, xz neatsimenu ar naudojau;
dideliu kabiu - bandziau kalti OSB, bet nifiga neleiko, teko pereit ant
viniu;

vinys - kapeikos statybu kontekste, 40 eur/3000 vnt.
nei sekundes nesigailejau kad pirkau, pirstai ir sanariai ne valdiski.

profai kurie stoga denge, dirbo su dujinem, kad nereiktu zarnos tampyt.

"panaudot buity" - keistokas issireiskimas, del keliu viniu netempsi
kompresoriaus juk.