Tema: Re: Q: viniakalė
Autorius: Bzik
Data: 2020-09-24 11:25:35
platuką nulaikau, tik laike pradedu tingėt ir galvoju ar verta
paišlaidaut, kad pagreitint procesą ir kiek.
Kai pamatau kainas, kažkaip plaktukas atrodo mielesniu, bet kai pažiūriu
filmukus, atrodo kaip  atgyvena. Tad blaškausi tarp racionalumo ir norų
:) Realybėj kiek naudojau vinis, negailiu storiui ir ilgiui, todėl
viniakalių 1.2 ar 1.6 atrodo labai kukliai. Nors išskaičiau, kad greitas
sukalimas vienu smūgiu laiko geriau, nei tuksenimas per kelis kartus