Tema: Re: Q: viniakalė
Autorius: Kesha
Data: 2020-09-24 11:09:00
Bzik brought next idea :
> Ar kas naudojat?
> Prisižiūrėjau video ir užsimaniau, bet protas sako, kad jei normaliai viskam,
> reiktų 2-3 daiktų ir tokie pinigai jau kvailystė.
> Tarkim šiam momentui tiktų ilgų kabių kalimo įrankis.
> Pagal kitus pasvarstymus logiškiausias viduriukas 16GA viniakalė, nes 18GA
> vinukų pritaikymas manoj buity retesnis.
> Pagal planus sodyboj suręsti dar vieną karkasinį statinį, geriausia būtų dar
> galingesnis, bet jo kaina jau nebeadekvati poreikiui ir vinių kaina kosminė.
> Aišku logiškiausia nepirkt nieko :)

naudoju dvi, viena pneumatinė, kita akumuliatorinė, abi 50-90mm vinims
33-34 laipsnių. Dvi, tam, kad nekaitaliot vinių ilgių, nes kalant
reikia susireguliuot gylius :)
Pneumatinė - Tacwise KDH90V, akumuliatorinė - Dewalt DCN692
Kaina tai jo :) nu bet, kadangi aš "niekad nelaikiusiam plaktuko
rankoje", tai ką daryt :)