Tema: Re: Re0 Re0 Nepriklausomi elektros tiek—jai
Autorius: meska
Data: 2020-09-08 14:36:08
On 2020-09-08 11:08:04 +0000, xc said:

> Dėl ESO dedamosios nesupratau - o tai kaip gaunasi, ar prie šitos
> kainos tiekėjas dar prideda ir ESO dalį, ir tada jam viską sumoki, ar
> sumoki už kwh šitiems, o už perdavimą dar ir ESO atskirai?

Atskirai moki. Enefit atsiunčia sąskaita už elektrą ir nuorodą per
banklinką apmokėt (arba gali seną gerą pavedimą daryt)
ESO atsiunčia atskirą sąskaitą už perdavimą, šiuo metu pas mane nueina
tiesiai į banką prie e-sąskaitų, tik ten automatinis mokėjimas kažkaip
neužsidėdavo vis, na tai irgi mygtuką paspaust