Tema: Re: Re0 Nepriklausomi elektros tiek—jai
Autorius: meska
Data: 2020-09-08 12:31:23
On 2020-09-08 09:09:20 +0000, Sail said:

> O is kur Enefitas tavo suvartojima suzino - deklaruoji atskirai? Be tu
> duomenu kaip supratau jie gi tau saskaitos nepateiks.
>
> Kol kas igniciui kai moki, tai mokejimo pavedime buna skaitikliu
> parodymai, tai jokio papildomo deklaravimo daryt nereikia.

Enefit nieko nedeklaruoji, jie viską iš ESO pasiima. O ten bent jau man
tie patys du variantai kaip su Igničiu:
- Moku pagal vidurkį
- Kas kokį ketvirtį nueinu iki skaitliukų ir padeklaruoju (yra kreiva
ESO savitarna) koks yra faktinis rodmuo, pagal tai paskaičiuoja
sąskaitą tam mėnesiui ir jei reikia pakeičia vidurkį

Jeigu būtų išmanus skaitiklis, tai kaip suprantu išviso viskas
automatiškai vyktų