Tema: Re: Nepriklausomi elektros tiekėjai
Autorius: xc
Data: 2020-09-08 11:35:20
Kiek žiūrėjau pirmuosius pasiūlymus webe, visi ženkliai didesni, nei
dabar 'reguliuojamas' Ignitis parduoda. Liberalizuotas ignitis irgi
ženkliai brangesnis, nei 'reguliuojamas'.

Paskutinėm dienom perloelektra atsirado, tarifus kol kas tuos pačius
deklaruoja, kaip igničio reguliuojami. Kiek ilgam - nežinia. Gal tik kol
sutartį pasirašysi :)

Žodžiu, kol kas neaišku kur čia profit. Išvarom didesniuosius privačius
vartotojus į laisvą rinką ir, iš tų buržujų, dar ir daugiau pinigų
paprašom?