Tema: Re: Krize, stroikes, paskola - ka daryt?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2020-04-07 14:03:11
On 4/7/20 10:34, Tomas wrote:

> Vatnikai yra tiek, kurie randomiškai vemia ant amerikonų.

Gerai, parodyk tuos vemalus. As kazkaip kol kas sitoj diskusijoj
nemaciau kas ant ju veme.

> Nereikia painioti pinigų kaip IOU, su sudarytu ir užbaigtu prekybiniu
> sandoriu. T.y. vokietys nutarė pagaminti ir atiduoti amerikonui
> mersedesą, ir mainais iš amerikono gauti X dolerių. Vokietys atidavė
> mersedesą, amerikonas dolerius ir viskas - amerikonas vokiečiui nieko
> neskolingas, nei dolerių, nei centų, nei teslų, nei aifonų. Abi pusės
> gavo ko norėjo.

O tai kas sitai gincija? Jei kas ka ir painioja tai tik monsinjoras.
Kazkaip perskaitai tai kas neparasyta.

> Aš pvz. visai nenoriu, kad man kažkas būtų skolingas. Bet tai jau
> moralinių nuostatų klausimas.

Tai sprendimas visada yra, skolos rastelius vardu "dorelis" visada gali
ismainyt i kazka savaime vertingo.