Tema: Re: Krize, stroikes, paskola - ka daryt?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2020-03-28 17:22:26
On 3/28/20 10:07, eSSas wrote:

> Nėra paprasta diskusija, kai prelegentas nebeatsimena paskutinės savo
> ankstesnės žinutės minties. Dėl paprastesnio supratimo apie ką čia -
> išskyriau papildomai

"Eikit nx" toli grazu nereiskia uzdrausti. Tai du dideli skirtumai.

Lygiai taip pat jei as savo kreditoriams pasakysiu "eikit nx" tai visai
nereiskia, kad mano 100 padugniu bus uzdraustos. Galesi naudot jei kas
nors sutiks jas priimt.

Tas pac ir su eurais. Jei kas sutiks juos imt, galesi panaudot
atsiskaitymams. Tik reiks paieskot durniu.