Tema: Re: Rekomenduokit siurblį robotą
Autorius: mrlz777
Data: 2020-03-15 20:01:09
As suprantu Jono klausima, ir jis man nera nesamoningas.
Tu cia pateiki nesamoninga atsakyma is principo :)
Nes jei sedesi namuose ir suo prisiks ar primyz, tai blet aisku pamatysi
arba uzuosi ir isvalysi.

Bet mano ribotu supratimu tu turbut robota siubli nejungi kai grizti
nusipises namo po darbo ir nori telika paziuret, ir kad tau po kojom jis
bruzintusi pora valandu?
Galvociau, kad ji uzsiprogramuosi, kad jis siurbtu tavo namus kai esi
darbe/isvykes ir pan. ir griztum i svarius namus.

Tai cia ir elementarus Jono klausimas, ka siuolaikinis robotas darys kai
dienos metu vienas sau siurbdamas sutiks suda ar myzala? :)
Nu turbut ischujarins po visus namus ir grizus reikes grindis plauti...

"Unknown"  wrote in message news:r4ivtc$ahl$1@news.omnitel.net...

Tada Xiaomi NEsusitvarko lygiai taip pat kaip nesusitvarkytum ir
tu pats TIK siurblio (to kur ne automatinis, o rankom stumdai)
pagalba.

T.y. ką bandau pasakyt - tavo klausimas nesąmoningas. Jei šuo
prišiko ar primyžo, tai reikia spręst ne siurblio (nesvarbu ar
automatinis ar ne), o šluotos, šiūpeliuko ir/ar drėgno skuduro
pagalba.

Xiaomi siurbia dulkes, o ne atlieka visas namų tvarkytojos pareigas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/