Tema: Re: Rekomenduokit siurblį robotą
Autorius: svankius
Data: 2020-03-12 13:59:05
Aš kaip supratau, S6 dirba tyliau nes mažesnė galia ant MAX nustatymo,
lyginant su S5. Pasirinkau S5. Puikiai susitvarko su auksaspalvio ir
kašaro plaukais. Kaip sakau, pasiteisino 200%. Atsinaujino šiom savaitėm
firmware, lyg geriau su žemėlapiu susitvarko, išskyrė pats kambarius
pagal spalvas, neklausinėja dviejų kartų ar tikrai PAUSE noriu
paspausti, bet ant greitų neradau virtualios sienos :/