Tema: Re: Rekomenduokit siurblį robotą
Autorius: svankius
Data: 2020-03-13 12:37:01
Aš dar kai ką pastebėjau, kas susiję su žemėlapio vaizdavimu. Pirmu
kartu kai tik parsivežiau siurblį namo, pataikiau pastatyti krovimo
stotelę teisingai. Žemėlapis buvo patogiai nupaišytas, t.y. paimti zoną
tik vieną tarkime kambarį būdavo ne problema, kadangi jis atitikdavo
maždaug tą stačiakampį kuriuo pažymi laipsninį pasvirimą. Prieš kalėdas
atsirado eglė, teko kitoje vietoje pastatyti, ir prasidėjo anomalijos.
Žemėlapis pasikeitė per kokius tai 95 laipsnis kampu, ir štai tie 5
laipsniai žiauriai kniso protą. Po eglės išmetimo, pastačiau atgal į
vietą, bet ne taip kaip pirmu kartu, o šiek tiek kampas kitoks buvo.
Leidžiu per naują praskanuoti kambarius - grįžo atgal 90 laipsnių, t.y.
tie 5 laipsniai ir toliau liko. Tada galvoju, bus esme pakrovimo
stotelės kampo nustatyme. Pakeičiau taip kaip parsivežiau pirmą kartą jį
namo, praskanavau - vuolia, idealiai lygiai visas išplanavimas. Taip
kad, mano atveju turi įtakos stotelės pastatymas aplink jos ašį. Gal kam
pravers.