Tema: Re: DSC PC1616 pajungimas ant kompo? (foto)
Autorius: Arunas D
Data: 2019-12-08 16:44:07
pultelis su ekranu ar be ekrano, jokio skirtumo programuojant centrale, taip
pat ir eksploatuojant veliau, nesuk visiskai del to galvos. Tavo atveju
nezinant kodu, paprasciausia iseitis ir yra resetuoti i gamyklinius
parametrus ir programuoti is naujo pultelio pagalba, o ne uzsiimti burtais
jungiant prie kompo. Sitiek metu dirbu su DSC, ne karto nebuvo jokio reikalo
prie kompo jungti. Jei dar atsirinksi zonas pries tai tai isvis viskas
paprasta. Ir nepamirsk po visko sirenas prie bell- atgal pajungti, foto
matosi, kad atjungta.