Tema: Re: DSC PC1616 pajungimas ant kompo? (foto)
Autorius: xc
Data: 2019-12-07 09:21:13
Googlas sako, kad tas pinout'as yra standartinis pclink interfeisas.
Pats sau DSC Neo centralę pasijungiau su paprastu pinoutu kaip šitoje
schemoje -
https://www.yoreparo.com/es/seguridad/alarmas/preguntas/1403313/cable-pc-link-de-dsc

T.y. keturi laidai, du isoriniai į kraštinius centralės pin'us ir 2,3
kontaktus ant db9, du centriniai į 5'tą. Susilitavęs kabelį pin'us
atsirinkau bandymų metodu - pajungi, pažiūri ar gauna kažką ant
serijinio porto, jei ne, apsuki ant centralės jungtį. Yra niuansas -
veikia ne su kiekvienu usb-serial konverteriu. Reikia arba onboardinio
tikro com porto, arba Moxa usb-serial konverterio (aš per šitą
prisijungiau, kainuoja nepigiai).