Tema: Re: DSC PC1616 pajungimas ant kompo? (foto)
Autorius: aurimamas
Data: 2019-12-07 12:04:14
Hmm, ačiū. Maniau tas PC-Link tai čia jų išmislas.
Dar niuansas, kad kažkaip sugebėjau užarmint tą signą, tai dabar nieks
neveik, į instalerio meniu neįleidžia. Aišku jokių kodų nežinau.
Lieka tik factory resetint? Prieš resetinant reikia matyt užsirašyt kur
kuris sensorius... Ką dar išsisaugot?
Kiek mačiau filmukų, kad prisijungčiau kompą, reikia ten kažkokius kodus
nuo pulto suvesti, kurių dabar negaunu. Beje pultas mano be ekrano...
Visiškas sadomazochizmas (nupirkčiau, jei kas turi).