Tema: Re: Indaplovė
Autorius: Julius
Data: 2019-11-29 16:18:30
"Ssang Yong" <yong@ssangyong.kp> Wrote in message:
> Kad cia tokia smulkme, kad nx. Nebent gal kebloka vienam zmogui pastatyt i vieta, bet tai cia meistro kvalifikacijos tam nereik."

Žmogų išmokino tuštintis, valgyt, daugintis ir mamutą namo
 parnešt. Visą kitą - kiti.

awmenox" <amenox@gmail.com> wrote in message new
s:qrr5im$fi4$1@news.omnitel.net...> Radau jau rytojui. Prisilaikau
 nuomonės kad geriau netaisyti dantų pačiam. > :)>> "Ssang Yong"
 wrote in message news:qrr3eh$cut$1@news.omnitel.net...>> Kad ten
 elementariai viskas prisijungia, ypac jei pries tai buvo
 pajungta,> kam tas meistriukas?>> "amenox" <amenox@gmail.com>
 wrote in message> news:qrr2f0$blq$1@news.omnitel.net...>> Na vnž
 daiktą turiu bet meistriuko kažkaip nelabai. Gal žinot kokį >>
 Vilniui kuri šiandien/ryt galėtų pagelbėt? Kiek skambinu visi tik
 kitą >> savaitę.>>>> "amenox"  wrote in message
 news:qrk5fp$dq$1@news.omnitel.net...>>>> Čia po beveik po 10 metų
 nusprogo mano įmontuojamas Electroliuksas>> (f65011vi). Klausimai
 du:>> 1. Ką galite parekomnduot per kontorą Vilniuje kurie
 protingai>> pakonsultuotų, atvežtų ir pastatytų kokį devaisą
 300-400 ribose? Jei dar>> seną paimtų tai išvis būt jėga. :)>> 2
 Jei jau stovėjo elektroliuksas ir ten jau yra tos šlangos ar
 jos>> suderinamos tarpusavyje tarp skirtingų gamintojų? Nes kaip
 suprantu >> skirtumo>> jokio ką jamt už tokią kainą.
 Elektroliuksui priekaištų neturiu, >> praktiškai>> be problemų
 atidirbo nuo 2010. Naudojau tabletkas jei ką.>>>> Tai tiek.>

--
Julietis