Tema: Atsakymas Broncui
Autorius: ALORA
Data: 2019-11-04 23:47:24
Nemeluok. Nieks negerbia melagiu. Tu esi tipinis kiekvienos bendruomenes aktyvistas.
Tokie nori dominuoti. Nenori dalintis itaka su kitais. Nori tyciotis. Bando nustatyti
sau palankias tvarkas. Net ir siandien tokie Broncai kitiems siulo dusti, dvesti, vadina tarakonais, kuriuos reikia isnaikinti.

Su vastybiniu instituciju pagalba jie gavo pizdy. Kas jiems aisku nepatinka.
Nes jie ir toliau nori is kitu tyciotis. O kai gauna pizdy tiek politicsuose, tiek hw,
ir praranda feisa pries publika, tai belieka tik blokuoti.

taip kad Bronchite ty nie ma4o, tu moralinis urodas is mokyklos laiku.

chaosas? gde xaos? v 4em xaos? gal nemeluok jau taip naglai OK? paskutini
menesi visi postai buvo o.politics. Sakyk atvirai - negali pakesti kai tyciojamasi
is Meshlo Landsbergio.