Tema: Re: Indaplovė
Autorius: amenox
Data: 2019-11-27 09:27:50
Jau buvo kartą remontuota, elektronika streikavo. Meistras sakė kad kai
pareis tai jau pareis galutinai. Paskutiniu metu pastoviai išsijunginėjo ir
sunkiai sekdavosi paleist plovimą, reikia įjungt ir palaukt kol pašils, o
tada įsijungdavo iš kokio 10 karto. Dažnai jau likdavo dryžiai ant indų
viršutiniam stalčiuj, kuris beje nuo tokio ilgo tarnavimo laiko jau sunkiai
laikydavosi ant savo tų nudilusių ratukų, kuriuos pakeist milijoną kainuoja.
Na ir kai dabar gavau tą i30 klaidą ir paskaičiau ką ten keist reik tai
pagalvojau da nu nx. :) Beje kai kalbėjau su meistru kris jų dafiga
remontavo tai sakė visos jos vienodos, net tos miele išgirtos, tik miele
sake labai gerai remontuojasi, nes geras supportas jų ir dalių visada yra,
bei elektronika sakė nepareina po kelių metų kaip kad visų kitų, kur jau
užprograminta kad po kelių metu pareis nx. :)

"Kesha"  wrote in message news:qrl53e$dqv$1@news.omnitel.net...

tranzoo laid this down on his screen :
> tai kad dazniausiai ten viskas uzkirmyje buna viduj ir darbo ten detaliu
> pakeitimo visai dienai. tai net nezinau ar belike tokiu altruistu, kurie
> uz deinos darba su detalem ir kuru paimtu 50 eur.

chuinia ten detalių - raz, dva ir abščiolsia :)
o šiaip tai nachren tokių senų remontą, perki naują ir tiek.