Tema: Re: del greztiniu pamatu
Autorius: Spakainas
Data: 2019-06-03 14:19:21
Chebra, o davai rimtai, nustokit patarinėt nežinodami geologijos.
Gruntas gali būt visiškai netinkamas juostiniams pamatams. Man pvz net
plokščias pamatas po klaustuku ant dulkingo smėlio su aukštais
gruntiniais vandenim (yra tikimybė, kad sezoniškai atslūgstantis
gruntinis vanduo kažkiek pasmukdys gruntą) - stabilus pagrindas tik 5m
gylyje, polius reik varyt 5.5m. Paprastų neįkiši (smėlis, byra kraštai),
reik cfa daryt.
Aišku, visada yra gerai įjungt px prizmę, ir nekreipt dėmesio, varyt
pusantrinius poliukus (taigi švogeris tokius sau darėsi, man irgi
tiks!), o paskui dėl sėdimo suskilinėjusias sienas tiesiog
pasišpakliuot. O kad sandarumas nukentės ir ciongas trauks - tai tik
geriau, natūrali ventiliacija.