Tema: Re: del greztiniu pamatu
Autorius: kestys
Data: 2019-05-23 13:08:40
esu dares juostinius, nebenoriu :) Labai placiai iskase , belekiek suejo
betono, paskui gavosi klojiniai siauresni negu ispilta po zeme, tai
problemos su apsiltinimu buvo. Greztiniai mane tik baugina, kad peles ir
kurmiai nelystu po grindu polistirolu. Kazin kiek turetu rostverkas i
zeme buti ileistas. Gal reiketu kokia skalda pilti i pamatu vidu, kad
jie nepralystu pro akmenis.