Tema: Re: Sriegio fiksatorius tinkamas geriamam vandeniui?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-05-27 11:24:50
On Sun, 26 May 2019 15:26:28 +0300, "mindau" <mindau@gmail.com> wrote:
>Taigi buna pailgintu tu prietaisiniu alkuniu..
>Ar kita fitingu gamintoja tam reikalui pasirinkt irgi religija neleidzia? :)

Leidžia, bet kad jų realybėj nėra. Universaliausi su daugiausia
gamintojų yra TH profilio fittingai, bet ir ten max ką galima rast
tai 2 skirtingi ilgiai ir tai tik šalto vandens "rozetems". Šilto
vandens cirkuliacijos sistemai reikalingos rozetės su pratekėjimu, o
anų pasirinkimas dar mažesnis.
O man reikia skirtingų ilgių skirtingom situacijom. Bide pajungimas
tuščiavidurėje sienelėje yra viena, dušas su sienoje paslėpta
instaliacija jau kas kita.

Anyway, nematau reikalo parintis jei jau yra gatavi sprendimai su
standartiniais bet kokio ilgio prailginimais ir sriegio fiksatoriais.

--
kthxbai