Tema: Re: Sriegio fiksatorius tinkamas geriamam vandeniui?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-05-21 15:33:59
On 5/21/19 14:12, Teisybes Dele wrote:

> acakymo nebuvo, tai supratau kad virsenybe igaves  tipiskas lietuviskas
> poxuizmas "visi geria ir nemirsta, tai as irgi gersiu, svarbu savo
> vambzdeli su sertifikuotais klijais priklijuot"

O kokio acakymo nori?

Negi tau dabar rasyt, kad vandeni reguliariai testuoja uz tai atsakingos
organizacijos, o vandentiekis uz namo ribu atitinka visus DWGV
reikalavimus tiek irangai tiek pacio vandens kokybei. Tuom abejot turiu
pagrindo.
Todel nuodytis visokiais geriamam vandeniui nepritaikytais ciano
akrilatais nematau reikalo.