Tema: Re: šildymo sistemos keitimas
Autorius: savas
Data: 2019-05-10 17:22:35
> turiu klausimą - yra namas, kuriame įdiegtas radiatorinis šildymas su

Kadangi turiu savo misko, tai malkos kainuoja tik sava darba ir benza
atsivezti.
Dar sistema dariau palubeje iseinantis, palei grindis gryztantis, tai jei
kartais elektros nera ir siurblys nesisuka, galiu kurenti be jokiu problemu,
sukasi savitaka.
O sprendimas buvo butent del (mano parapijoje) pastovaus elektros
dinginejimo ypac ziema.
Jei vakare dingo, be kitos dienos pietu niekas nepataisys.
Ir keisti dabar i elektra kazka, visiska nesamone, bent mano atveju.
Siai dienai uz elektra moku max 20/men.
Turiu alternatyva gamtines dujas, dujini katila ir maisto gaminimui irgi
dujos, net orkaite dujine.
Jokiu elektriniu virduliu nepripazystu.