Tema: Re: šildymo sistemos keitimas
Autorius: Tomas
Data: 2019-05-10 13:36:22
O temperaturos palaikymui? Palikt KKK, kuriuo uzhkaitint pradzioj, o paskui lai SS suka ta 30C ar kiek ten. Kiek teko pastebeti, su radiatoriais labai svarbu teisingai startuoti, kad greitai ir gerai uzhkaitint sistema, o tada jau px - belenkaip kurenasi ish leto ir pakanka. Tuo tarpu jei uzhkurineji silpnai pradzioj, nesukeli temperos,  toks jausmas, kad niekad neishils, nors 2 paras taip bezdetu vos gyvas katilas.