Tema: Re: šildymo sistemos keitimas
Autorius: ostapas
Data: 2019-05-10 15:43:19
Už granulinį irgi gali gaut kompensaciją.

"DK"  wrote in message news:qb3a26$47v$1@trimpas.omnitel.net...

Ahoy,
turiu klausimą - yra namas, kuriame įdiegtas radiatorinis šildymas su
KKK. Čia nesenai su vienu bičiuliu bendravau, kuris man paporino, kad
išmetė savo KKK ir pasistatė šilumos siurblį oras-vanduo.
Idėja mane sudomino, dargi šiandien girdėjau, kad APVA paskelbė jog
priima paraiškas katilų keitimui ir kompensuos iki 50%.
Esmė ko noriu paklausti - ką reikia žinoti keičiant, ar įmanoma
pritaikyt esamą infrastruktūrą? Gal kas turi rekomendacijų kam
paskambinti, kad atvažiuotų paskaičiuoti sąmatą?