Tema: Re: Tuliko su dusu grindu betonavimas
Autorius: fenix
Data: 2019-04-08 01:32:19
2019.04.08 00:22, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz rašė:

> Pats mažiausias betono apsauginio sluoksnio storis - 15 mm iki
> armatūros. Bet ir tai yra pornografija. Normos sako bent 20 mm -
> vidutinis paviršinių įtrūkimų betone gylis.
>
> Betonas dirba gniuždymui, plienas - tempimui. Šių jėgų vidurio linija
> yra kiek aukščiau elemento skerspjūvio vidurio. Armatūra bent 5 mm.
> Tai dabar paskaičiuojam: (30-15-5) / 2  = 5 mm. Kokį betoną nori dėti ir
> kaip kontroliuosi liejimo kokybę, kad ant 5 mm storio betono užklijavus
> 6 mm storio plytelę viskas savaime neišsiardytų?
>
> Tai štai kontrolės procesą aš ir noriu stebėti kaip galima iš arčiau.

> [...]

.... tai man dabar nevaiksciot, kur betonavau (ne smel-betonavau) apie
4cm? laiko, laikys. esu tikras, kad prelegentas kalba apie namudini
naudojima, 5kvm patalpa.

tiesa, pjausciau keliose patalpose pas save stiazke, kur dare kiti, tai
125mm balgarkes diskas nupjauna ten visa, yra max 5-6cm. nu irgi laiko,
laikys.