Tema: Re: Tuliko su dusu grindu betonavimas
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-08 00:50:44
On 4/7/19 23:22, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote:

> Betonas dirba gniuždymui, plienas - tempimui. Šių jėgų vidurio linija
> yra kiek aukščiau elemento skerspjūvio vidurio. Armatūra bent 5 mm.
> Tai dabar paskaičiuojam: (30-15-5) / 2  = 5 mm. Kokį betoną nori dėti ir
> kaip kontroliuosi liejimo kokybę, kad ant 5 mm storio betono užklijavus
> 6 mm storio plytelę viskas savaime neišsiardytų?
>
> Tai štai kontrolės procesą aš ir noriu stebėti kaip galima iš arčiau.
>
> PS: Su 50 mm gaunasi truputį geriau: net 15 mm dirbančio betono sluoksnio.

Taigi ne nesancias perdangas lieja kiek supratau.

Point in case: yra rusys su isklotom plytelem grindim, tai nutiko kazkas
1978-80'ais metais. O gal ir anksciau, tik plyteles veliau pakeite. Iki
siu dienu, t.y. jau beveik 40 metu niekas savaime neissiarde, niekur nei
vieno itrukimo.

Man kaip sykis teko tas grindis papjaustyt ir radau labai juokinga
konstrukcija: molis (cia toks naturalus gruntas po namu) tada ant jo
centimetras zvyriuko tada ant to zvyriuko kokie 2-3cm betono ir tiesiai
ant jo sudetos plyteles. Ir psio.
https://www.dropbox.com/s/jqtn7a46iw3darx/20181005_180847.jpg

Pagal visus ten kanonus totali nesamone, "nelaikys". Bet kazkaip laiko.

Pakeiciau kanalizacijos vamzdzius ir planuoju taip pat "uzkist" kaip
buvo. Uzpyliau moliu vis patrombuodamas, tada vietoj zvyro paklosiu
pleveles, papilsiu tuos 2-3cm betono, uzdesiu plyteles ant virsaus ir tiek.